2012

Har tagit ett välbehövlig Jul och Nyårs uppehåll. Vilket för min del har inneburit att endast jobba det dagarna jag måste, för att sedan åka hem och mysa i soffan. Jag har pausat med träning och unnat mej julmat och godis. (Vilket resulterade i att denna veckas träning vart extra hård och fruktasvärt jobbig, men det var det värt.)

Jag har haft en bra jul, vi firade hemma hos Brandons mamma med god mat och trevligt sällskap. Nyårskvällen spenderade vi  hemma hos Madde, åt en 3-rätters middag för att vid 00.00 vara på Gallberget i Halmstad för att se hela stans fyverkerier. Det vart ett nyktert nyår för mej, vilket jag var fruktansvärt tacksam för på Söndagen.
Ja, vad har hänt annars då?!
Jag har blivit helt Beroende utav Entourage, det började på Juldagen. Jag skulle bara se 1 avsnitt för att se vad det var för typ av serie, det hela slutade med att jag kollade på hela säsong 1.
Nu lite mera än 2 veckor senare är jag snart inne på säsong 5, och det är knappt att jag vill forstätta titta för jag har ingen aning om vad jag ska göra när alla säsongerna är slut! Nej men skämt och sido, jag tycker att det är sjukt bra.
Annars tycker jag mest att tiden bara rullar på i sin vanliga takt. Dagnarna flyter lätt ihop, och därav har jag inte alltid något att dela med mej utav här känner jag ibland. Det var ju liksom en helt annan grej när vi var ute och reste, för då gjorde man ju alltid roliga saker som man kunde skriva om! Halmstad är inte lika spännande kan jag tycka. Detta är ju den första hösten och vinter jag bor här nere har jag har fått en helt annan syn på staden vill jag lova! Halmstad är helt enkelt en sommar stad, så mycket kan vi ju konstatera iaf!
Men jag blir glad när jag ser att folk ändå är inne och kollar om jag uppdaterat varje dag. Tack!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0