Badhuset, en Hit!

Nu är snart helgen över och den har gått alldeles för fort. Imorgon åker Angelica och Lovis hem till Tibro, Brandon ska börja plugga och jag fortsätter i mina gamla banor med jobb och träning.
Att få besök denna helgen vart nog precis vad jag behövde, få lite ny energi att boosta upp med i detta ständiga mörker.
Jag tycker att denna helgen har vart fruktansvärt trevlig, rolig och mysig. Synd är det ju bara att tiden går så fort.
Igår så var vi på stan, fika hemma hos Brandons mamma och firade Johanna på hennes Examensdag. Och idag så tog vi vårat pick och pack och for till badhuset och plaska i poolen med Lovis. Jätte kul hade vi, men ack så trött man blir i huvudet utav ljudnivån som är i denna milijö.
Eftermiddag och kvällen har spenderats hemma, blev pizza till middag och massa bus. Jag och Lovis har flygit lite flygplan, och haft pusskalas.
Så nu hoppas jag att det inte ska behöva ta så lång tid innan vi ses igen, för jag kommer att behöva ladda på mitt pussförråd snart igen!
Fest redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0