Stockholm i mitt hjärta!

Nu var det länge sedan som jag var hemma och hälsade på min mamma och morfar. Och jag saknar dom!
Så denna helgen fyller min mor år och då har vi bestämt att vi ska åka till Stockholm för att möta upp dom på Lördag. Vi lämnar Halmstad imorgon kväll och är tillbaka Söndagkväll, så det blir bara en snabbis. Men det ska bli skönt att få komma bort lite, se lite folk och vara njuta av familj och Stockholm stad.
Nu håller jag tummarna för att det inte kommer en snöstorm som sätter käppar i hjulet för våra planer!
Bosse-bus får klara sej sjäv hemma i helgen.
(Självklart kommer det någon och matar honom!)


Kommentarer
Postat av: Ann

kör försiktigt! antar att helgen är för kort att hinna ses, men hälsa massor till mor å morfar! Ge Ingrid en kram från mig på födelsedagen!!! <3

2012-01-27 @ 07:33:21
Postat av: Emely

Ja det ska vi göra. Men att ses blir nog ont om tid, önskar att jag hade kunnat stanna längre men vi får hoppas att det blir snart vi kan ses!

Klart jag ska hälsa till dom, är säker på att dom hälsar tillbaka!

Kram

2012-01-27 @ 07:42:49
URL: http://emelykullman.blogg.se/
Postat av: Celinas NEW YORK

Hej! Söt blogg du har!



Jag är en modestudent som bor och pluggar i New York. Just nu säljer jag smycken från Marc by Marc Jacobs genom min blogg.



De är alla LIMITED EDITION-smycken så skynda in och beställ innan de tar slut!



Trevlig helg!



Celinas New York


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0