Vardagslyx

Det är inte så ofta jag shoppar nuförtiden, men idag unnade jag mej själv en massa saker från The Body Shop. Och jag har faktiskt inte något dåligt samvete alls.
Efter att ha rest runt i världen och besökt platser där man får ta en varm dusch inte alls har vart en självklarhet. Uppskattar man det på ett helt annat sätt här hemma där det är en självklarhet!
Så att lukta gott under resans gång var men inte bortskämd med. Ändå kan jag bli arg på mej själv för att jag jämt ska tänka "ekonomiskt". Istället för att unna mej att lukta extra gott varje dag så köper man någon billig dusch tvål från Palmolive eller något liknande, och då tar man bara sin "fin tvål" på helger.
Nu fick det vara nog kände jag och köpte därför upp ett lager Shower Gel, Body Scrub och Body Butter från The Body Shop, även fast jag redan äger 3 stycken Body Butter.
Här hemma ska det minsann vara vardagslyx varje dag från och med nu!


Detta är alltså det som kom hem från The Body Shop idag!


Min totala samling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0