Kiss-Bosse!

Förbannade Kiss-Bosse!
Jag kan erkänna att tidigare i veckan hängde han bra löst.
 
Jag hittade honom nämligen skakandes på sina baktassar, vilket är konstigt eftersom det gör han aldrig annars. Sedan såg jag att han var blöt och "lukta" lite lätt på det för att ta reda på vad det var. Min första tanke var ju att han har lekt i duchen. Men det hade han alltså inte, Han luktade äckel Kiss!

Så det var ju bara att börja leta runt i lägenheten, och efter ett tag så såg jag att han har tydligen kissat på Brandons duntäcke! Och det var inte lite heller, så kattjävlen (förlåt för språket) fick sej en omgång i det han hade åstadkommit och sedan fanns det inget annat att göra än att duscha honom. 
Och det var första gången vill jag lova, men gick ändå ganska bra i duchen. Klart han inte var så nöjd och sen hade han ju jobb hela kvällen med att slicka sej torr. 
Han såg ju även ganska rolig ut som blöt katt!
 
(Sen antar jag att jag måste tillägga att han inte brukar kissa inne, det fåtål gånger det hänt har det vart i protest för att han tycker hans låda är för smutsig, så jag antar att jag får ta en del utav skulden.)
 
Men det är fortfarande inte okej att kissa inne, även om det nu är i protest!
Kiss-Bosse...
 
Inte lika kaxig...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0