Seg Lördag!

Än så länge har jag inte gjort många knyck den här Lördagen. Jag gick upp när Brandon gick till jobbet, men la men under täckt i soffan och somnade om till ösregnet som tyvärr kom tillbaka till stan idag. 
Och nu har timmarna gått och jag har fortfarande inte ens gjort mej iordning, ganska skönt egentligen även om samvetet skriket : Hitta på nått NU!!!
 
Jag behövde nog det här för jag har vart sjukt trött hela denna veckan, så jag hade nog en del sönm att ta ikapp. 
Jag betällde precis hem lite nytt I.D. smink, för jag har vart fruktansvärt nöjd med det sedan jag köpte startkittet, så det är lika bra att fortsätta tycker jag! :)
 
Det är tydligen en festvial i Helsingborg idag som jag gärna hade åkt till, men nu har vi ingen bil längre så vi får se hur vi löser det! 
En riktigt slappedag men en massa bra flimer hade kanske inte heller vart fel i detta mulna vädret!
 
Bilden är tagen i Tylösand i Onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0