Att jag bara inte kan låta bli!

Jag tog en snabb runda på stan idag efter jobbet, hade nämligen ett ärende till Tre-butiken eftersom vårat mobila bredband har krånglat lite den senaste tiden. Och såklart så gick jag ju även in på Bodyshop och där kunde jag som vanligt inte behålla pengarna i plånboken.
Hem i påsen kom jag med Moringa och Strawberry Shower Gel (Big pack dessutom), och förra veckan så köpte jag en stor Body Butter med Mango Doft.
Jag fick skynda mej hem innan Brandon kom, för han tycker att det räcker med duschtvål för länge sedan. Självklart får jag ju göra vad jag vill, det är ju inte så att han håller hårt i mej! :)Men även jag vet ju att det egentligen är sjukt onödigt, när jag redan har så mycket.
Hur som helt blir jag jätte glad utav allt lukta gott, och det är huvudsaken!


Body Shop is the Shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0