Solsken!

Godmorgon!
Vaknade kl 06.00 och är fortfarande genomförkyld, och det är inte alls kul. Inatt har jag sovit på soffan eftersom jag har en hosta från jag vet inte vad, som även höll Brandon vaken inatt när jag låg i sängen. Inte alls kul!
Har ju vart förkyld sedan i Måndags så jag hade ju hoppats på att det skulle ge med sej nu. 
 
Igår efter jobbet så åkte jag och Emmila till Gekås en sväng, mest för att det var ap tråkigt väder här hemma och vi var lite shopping sugna. Ändå är det Aldrig någonting som man egentligen behöver! Men varje gång man väl står framme i kassen och betalar så går kalaset på minst 700 kr, fast tanken Alltid är att :
- Idag ska jag inte köpa så mycket!
Och jag som älskar att baka kan ju bara inte låta bli att komma hem med en ny form eller liknande. Så att skåpen börjar fyllas på, det är ju mindre bra vid en eventuell flytt. Men även igår kom jag ju hem med en ny pajform, och även en underbar vispskål! Men jag älskar dom, och det är ju alltid roligare att servera mat i fina formar!
 
Vi diskuterade Gekås fenomenet lite igår när vi satt i bilen. Jag hade nämligen läst på Facebook att en gammal klasskompis från Norrtälje skulle åka kl 03.00 på natten för att sedan komma till Ullared på morgonen, och sedan spendera hela helgen på Gekås. Vilket för mej är helt sjukt att förstå, för så speciellt är det ju inte. Hade det inte vart så nära från Halmstad så hade jag nog inte åkt dit speciellt ofta. Folk är ju helt hysteriska där inne!
Och en stor eloge till dom som orkar ta med sej sina barn därinne, för det kan inte vara en lätt match! 
 
Jag tycker dom är så fina!
 
Tänk denna vispskålen full med jordgubbar, Det är sommar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0