Sommar på intåg!

Det blir inte alltid som man tänkt sej, det är väl milt uttryckt.

Anledningen till att jag inte har skrivit dom senaste månaderna är för att dom har varit bland dom tuffaste på länge. Det har bara varit motgångar av olika slag, som gång på gång har sparkat undan fötterna för mej. Det har vart jätte tufft helt enkelt, men inget jag kommer att gå in på närmare.
Det som känns skönt nu är att jag börjar hitta tillbaka till mej själv igen. Sommaren är påväg med stormsteg och jag hoppas på att det kommer att bli en underbar tid!
Det kommer trots allt att bli ännu en sommar i Halmstad.
Senaste tiden har jag tänkt mycket på att börja blogga igen, om man tar någon bild eller gör någonting kul så tänker man att; "Detta kan jag blogga om."


Så från och med nu kommer det nog skrivas lite inlägg då och då, så jag hoppas att ni vill följa med mej i min vardag igen i med och motgångar. (Men i första hand skriver jag ju för mej själv, som en slags dagbok man kan bläddra tillbaka i för att återuppleva alla minnen.)



Så nu tycker jag att vi börjar på ny kula och blickar framåt!
Välkommen åter igen till mitt liv och vardag!


Kommentarer
Postat av: Niki

Vad kul att du börjat blogga igen:)

Och att du börjat hitta tillbaka till dig själv igen.

Kram!

2012-06-03 @ 18:26:21
URL: http://nikizekaj.blogspot.com
Postat av: Emely

Ja jag hoppas att man kan komma igång igen, och dte är ju kul att kunna kolla tillbaka på det man gjor med bilder och text. Spec efter alla resor!

Gillar din blogg me!

Kram!

2012-06-03 @ 21:08:21
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0